الأربعاء، 9 يوليو 2008

برج السرطان ...بحبكم



الناس اللي بحبها

بجد برج السرطان ده من اكثر الابراج اللي بحبها وفيه اعز اصدقائي
بس اول واهم حد مولود في البرج هي ماما
ماما ... طبعا محتاج اكتب كثير اوي علشان اقول عن ماما بس بجد هي حد لطيف وذكي جدا مش اجتماعية بس انا اتعلمت منها حاجات كثير اوي وهي اللي عملتني زي ما انا كده
نيجي بقي للاصحاب
مها ومي ودينا
والاخيرتين مواليد يوم واحد
مها اذكي بنت انا قابلتها في حياتي ودماغها حلوة وتركيزها عالي
عنيدة ودي صفات كل البرج بس عموما ده مش عيب لكن دي صفة يجب التعامل معاها ومعاهم
مها بقي عايشة كده مع نفسها ..بس عموما انا بحبها
مي
حد جمعتني بيه ظروف الشغل بس بقينا اصحاب وانا بحب انها مؤدبة ودي عملة نادرة في الزمن ده وكمان حساسة ورقيقة ... كل سنة وانتي طيبة النهاردة عيد ميلادك

مسك الختام
دينا
بجد بقي دينا حاجة تانية خالص
والبنت دي ارق واحلي بنوتة انا قابلتها في حياتي
قلبها ابيض جدا وحساسة وبنت ناس والاهم دمها خفيف جدا


المشترك فيهم كلهم اننا كل ما الايام بتعدي بتزداد صداقتنا قوة وبحس اني بقرب منهم اكثر

المشترك برضه اني واثق انهم كلهم هتيجي ايام عليهم وهيبقوا اسعد ناس في الدنيا لانهم يستاهلوا كل خير
بحبكم
وكل سنة وانتوا طيبين

هناك تعليق واحد:

May Kosba يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.